Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Skład Liturgicznej Służby Ołtarza

18. Paweł Zawada
19. Mateusz Zwierzyński

Kronika wydarzeń 2019 roku

13 października 2019 r. - promocja nowego ministranta i błogosławieństwo lektorów

promocja 2019

6 styczeń 2019 r. - Rodzinny opłatek Liturgicznej Służby Ołtarza

Galeria zdjęć - opłatek LSO

Obóz formacyjny LSO 20-25.08.2018

Ministranci i lektorzy z naszej parafii w dniach 20-25 sierpnia 2018 r. wypoczywali i formowali się na obozie w Bardzie.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć: GALERIA ZDJĘĆ

Spartakiada LSO w Henrykowie 21.04.2018

Ministranci i lektorzy z naszej parafii wzięli udział w Archidiecezjalnej Spartakiadzie LSO w Henrykowie w dniu 21.04.2018.

spartakiada 0

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć: GALERIA ZDJĘĆ

Wycieczka LSO na Górę Ślężę 21.10.2017r.

Dnia 21.10.2017 r. Ks. Jan Inglot, opiekun Liturgicznej Służby Ołtarza, zorganizował wycieczkę formacyjną na Ślężę dla ministrantów i lektorów naszej diecezji. Wyruszyliśmy z Placu Zamkowego w Brzegu punktualnie o godzinie 8.00. Pełni optymizmu i z przygodami dojechaliśmy do Przełęczy Tąpadła, gdzie jeden z lektorów zorganizował dla wszystkich grę terenową. Zabawa była przednia. Bawiliśmy się świetnie. Nie oszczędzały nas bagna i skały....ale co to dla nas...podążaliśmy na przód. Przed nami był przecież szczyt do zdobycia i ognisko z kiełbaskami, a wszyscy już byli trochę głodni. Podczas wspinaczki przeszliśmy tajemniczą ścieżką miedzy skałami, oraz dotarliśmy do źródła św. Jana Pawła II, przy którym zaspokoiliśmy pragnienie i zrobiliśmy sobie krótki odpoczynek. Po zdobyciu Góry Ks. Janek odprawił Mszę Św. w Kościele na Ślęży. Po modlitwie przyszedł czas na coś dla ciała....ognisko z kiełbaskami. Po posiłku ostatni raz popatrzyliśmy na piękne widoki ze szczytu. Nie obyło się również bez pamiątkowych zdjęć na tle kościoła. Powrót był mniej męczący, pomimo bólu nóg zarówno młodszych jak i starszych. Po udanej wyprawie wróciliśmy do Brzegu i rozeszliśmy się wszyscy do domów. Wycieczka była udana, wszystkim się bardzo podobała. Czekamy na więcej!!!